Парис Хилтън комбинира усилията си с английски онлайн гигант, за да създаде собствена бляскава колекция.
Колаборацията се изразява в линия, предназначена за лято 2018 година, която включва в себе си общо 70 изделия.
Парис Хилтън създава селекция от бански костюм, рокли и стилни комплекти от две части.
От блестящи метални ефекти до дръзки анималистични принтове и тропически шарки, всяко едно от изделията е своеобразно завръщане към стила през 2000 година.
Богатата наследница, разбира се, е лице на официалните рекламни кадри към кампанията, заснети тематично в Бевърли Хилс.
Дали това е налагане на нови тенденции или по-скоро е тъжно напомняне за годините, в които Парис Хилтън беше истинска знаменитост – преценете сами като разгледате галерията ни.















Финансови успехи за три зодии до края на ноември
БАН: Удари ни екстремно силна магнитна буря
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Изстрелват New Glenn на Blue Origin на 12 ноември
Попето заряза Арда и отпраши към Испания
Турци душат около бек на Локо Пловдив
ЦСКА зачерква колумбиец с дебелия флумастер
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
6 напитки срещу подпухване и излишни течности
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Коя е подправката, която се грижи за сърцето и метаболизма през зимата?
Нумерологична прогноза за 12 ноември
Нарушения, свързани с уринирането
Защо понякога копнеем за солено, сладко или кисело?
Кога се прилага химиотерапия и лъчетерапия при рак на стомаха?
Д-р Ангел Радев: Бъдещето на медицината е в интелигентната персонализирана грижа и превенция
Остави коментар