Парис Хилтън комбинира усилията си с английски онлайн гигант, за да създаде собствена бляскава колекция.
Колаборацията се изразява в линия, предназначена за лято 2018 година, която включва в себе си общо 70 изделия.
Парис Хилтън създава селекция от бански костюм, рокли и стилни комплекти от две части.
От блестящи метални ефекти до дръзки анималистични принтове и тропически шарки, всяко едно от изделията е своеобразно завръщане към стила през 2000 година.
Богатата наследница, разбира се, е лице на официалните рекламни кадри към кампанията, заснети тематично в Бевърли Хилс.
Дали това е налагане на нови тенденции или по-скоро е тъжно напомняне за годините, в които Парис Хилтън беше истинска знаменитост – преценете сами като разгледате галерията ни.















Особеният управител на "Лукойл" би нарушил основни права, но има ли избор България
Вучич: Европа се готви за все по-вероятна война с Русия
България има бензин за 6 месеца, дизел за 4 месеца
Учените обясниха „невъзможното“ сливане на две черни дупки
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Как VAR съсипа дербито между Левски и ЦСКА
Гонзо ще жертва Кирил Котев, за да си запази заплатката
Карлос Насар - новият звезден шампион на Бахрейн!
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
Биотин – витаминът за красота отвътре
От детството до любовта: защо обичаме така, както сме били обичани
6 напитки срещу подпухване и излишни течности
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Неутрофили – функции и нормални стойности
Проф. Бранимир Спасов: При съвременно лечение на полицитемия вера продължителността на живота може да се удължи значително
Защо понякога копнеем за солено, сладко или кисело?
Кога се прилага химиотерапия и лъчетерапия при рак на стомаха?
Остави коментар