Парис Хилтън комбинира усилията си с английски онлайн гигант, за да създаде собствена бляскава колекция.
Колаборацията се изразява в линия, предназначена за лято 2018 година, която включва в себе си общо 70 изделия.
Парис Хилтън създава селекция от бански костюм, рокли и стилни комплекти от две части.
От блестящи метални ефекти до дръзки анималистични принтове и тропически шарки, всяко едно от изделията е своеобразно завръщане към стила през 2000 година.
Богатата наследница, разбира се, е лице на официалните рекламни кадри към кампанията, заснети тематично в Бевърли Хилс.
Дали това е налагане на нови тенденции или по-скоро е тъжно напомняне за годините, в които Парис Хилтън беше истинска знаменитост – преценете сами като разгледате галерията ни.















Пожар изпепели къщата на семейство, Славка и синът ѝ се нуждаят от помощ
100 награди очакват своите победители в кампанията с карти Visa Fibank-eMAG
Заливат училища, детски градини и хотели с опасни имитиращи продукти?
Днес Земята е под влиянието на силна магнитна буря
Учените обясниха „невъзможното“ сливане на две черни дупки
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Черно море с важна новина за "Битката за Варна"
Чистка на "Герена": Левски гони поне трима играчи
Левски се чуди как да бие шута на трансферна издънка
Искрата е запалена, ЦСКА започва да мачка
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Ето как кафявата захар спасява от косопад
10 рецепти за начало на коледните пости
3 забрани за 14 ноември – денят на св. апостол Филип
Екстракт от растение дава сериозни надежди в лечението на диабет
Как хроничният стрес влияе на паметта и концентрацията?
Неутрофили – функции и нормални стойности
Проф. Бранимир Спасов: При съвременно лечение на полицитемия вера продължителността на живота може да се удължи значително
Остави коментар