Ако говорим за изкуството на храната и гурме културата, то със сигурност спокойно можем да разкажем за това да се нахраниш само с поглед.
Буквален прочит на тенденцията виждаме в рекламната кампания на David Webb и тенденциите в ювелирните изделия.
Кадрите идват под формата на артистична инсталация, комбинираща на едно място храна с пръстени, колиета, гривни и обеци.
Наситените цветове на ястията контрастират и същевременно се допълват от нюансите на скъпоценните камъни.
Самата кампания е заснета в апартамент в Ню Йорк с легендарния супермодел Пат Кливлънд и нейната дъщеря, както и с шеф готвача Нина Клементе и нейната дъщеря.
Цветните кадри ни разкриват един истински свят на изобилието, в което чаят, омарът и хайверът се сервират и консумират със скъпоценни камъни.
Креативната кампания и всички кадри в нея можете да ги видите в галерията.