Годишната колаборация на H&M с големи модни къщи продължава като традиция и през 2018, когато от бранда ще представят съвместна колекция с Moschino.
Очаква се линията да бъде в магазините и онлайн на 8-ми ноември, а компаниите представиха първите кадри от рекламните кампании, заснети от Стивън Мейзел.
Фотосесията е вдъхновена от „ревю висша мода от 1950-та“, а главните роли са раздадени на Джиджи Хадид, Стела Максуел, Имаан Хамам, Валентина Сампайо и други.
Джеръми Скот, креативният директор на Moschino, обяви новината за съвместната работа с бранда през април по време на годишното парти на Коачела.
Линията ще съдържа определени емблематични изделия от архивите на Джеръми Скот. Разбира се, акцентът основно ще е поставен върху хумора и нестандартните аксесоари.
Сред предишните партньори на H&M в годишните специални колекции се открояват модни къщи като Karl Lagerfeld, Balmain, Marni, Kenzo, Versace и Erdem.















Селото в Швейцария, което отказва да изчезне
Хороскоп за 4 ноември: Съвет за всяка зодия
Токсичните навици, които ни пречат да сме щастливи
Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Лацио се изкачи до осмото място с победа 2:0
Еуфория на "Герена": Уникална новина за Левски
Късмет за ЦСКА, звезда на Левски е аут от Вечното дерби
Шампион ли е Левски? Ето какво казаха от Бистрица
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар