„Толкова много я харесвам, че не искам да виждам дрехи по нея“, коментира Оливие Рустейн за своята любима муза – Кара Делевин.
И това и прави – съблича я гола като лице на рекламната кампания на Balmain. На един от кадрите тя позира до огромна буква „B“, която е и част от ребрандирането на модната къща, което Рустейн направи през 2019.
На друг кадър Кара Делевин е гола от кръста нагоре, а Оливие Рустейн е застанал зад нея, прикривайки с ръце гърдите ѝ. И позата далеч не е случайна – това е точно възпроизвеждане на оригиналния кадър, на който Джанет Джексън позира с тогавашната си половинка – Рене Елизондо.
Портретът на певицата е част от артистичната дейност за албума „Janet“ и в последствие е поставен на корицата на Rolling Stone, което Рустейн определя като „голям момент за поп културата на нашето детство“.
И макар на пръв поглед кадърът на Кара Делевин и Оливие Рустейн да изглежда еротичен, дизайнерът определено не влага този смисъл.
„Кадрите в кампанията са много чувствени и няма нищо флиртаджийско в тях. Кампанията показва сливането на два цвята на кожата, един черен и един бял. Изборът да позира гола е изцяло за автентичност. Връщаме се към основите – исках нещо чисто и ясно“, споделя дизайнерът.
Balmain: Перлата в короната на постиженията
Оливие Рустейн с ново лого на Balmain
Бийт по Balmain: Неон и дързост в Лондон