Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Хороскоп за всички зодии за 10 ноември: Предизвикателства и успехи
Кое прави ремонтите на електромобилите скъпи?
Три билки при хипертония
Почина оперната прима Стефка Евстатиева
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Китаец триумфира с първа титла в снукъра
Последният във Висшата лига си намери нов мениджър
Барса взе тежкото гостуване в Галисия
Интер не остави шансове на Лацио и окупира върха
Дневен хороскоп за 10 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 10 – 16 ноември
Седмична таро прогноза за 10 – 16 ноември
Трапезата на Свети Мина
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар