Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














"Лудогорец" загуби от "Ференцварош" с 3:1 в мач от Лига Европа
На днешния празник не купувайте скъпи вещи и не се карайте
Облачен петък с валежи от мокър сняг в планините
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Кристъл Палас с историческа победа в Европа, смаза палача на Левски
ВИДЕО: Брюж - Барселона
ВИДЕО: Манчестър Сити - Борусия Дортмунд
Ботев Пловдив търси първа домакинска победа за сезона
Нумерологична прогноза за 7 ноември
Таро карта за 7 ноември, петък
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Полово предавани инфекции и проходимост на маточните тръби
Остави коментар