Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Русия иска Покровск на всяка цена - изпраща спецчасти и морски пехотинци
Рецепта за шоколадова торта без захар и печене
Какво е да тръгнеш с експедицията ни към Антарктида
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Колос иска да отмъкне Годой от ЦСКА
Хитър ход: Левски ще заимства от хита в Шампионска лига
Мачовете по телевизията днес, 7 ноември
Драма и обрати: Левски – ЦСКА 3:7, но "сините" взимат превес
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Сочен кекс със сини боровинки
5 храни, които да избягвате при гастрит
Нумерологична прогноза за 7 ноември
Как да повлияем сезонния косопад?
Риба зебра и тайната на възстановения гръбначен мозък – пробив в регенеративната неврология
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
Остави коментар