Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Драконовски мерки в София заради "Левски" - ЦСКА: Много полиция и дронове
Най-добрите геймърски лаптопи, които да си купите през 2025 г.
Шофьорка обърка педалите и се вряза в пазар в Казанлък (+СНИМКИ)
Радев: Бюджет 2026 е инструмент за политическо оцеляване
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Веласкес посочи силата на ЦСКА и похвали атомното дуо на "червените"
Александър Димитров обяви националите, ето какво реши за вратарската драма
Продават ли играчи за милиони? От Левски разкриха истината за звездите си
Веласкес разкри кои играчи на Левски пропускат Вечното дерби с ЦСКА
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
3 зодии, които ще жънат успехи през ноември
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Сочен кекс със сини боровинки
Билки, използвани при хипертония
Базофили – функция, роля в имунната система и нормални стойности
Какво представляват функционалните гастроинтестинални нарушение при кърмачета?
Как да повлияем сезонния косопад?
Остави коментар