Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Обедна емисия
Една маневра може да унищожи скоростната кутия на колата
Рецепта от тефтера на баба: Лесна питка
Най-старият и най-голям храм на маите е построен, за да изобрази Космоса
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Артета отдаде дължимото на Джака
Джуд Белингам отново ще играе за Англия
Ямал се завръща за Испания
Ливърпул се радва: Исак подновява тренировки
Любовен хороскоп за ноември
Тест: Какво ви очаква през ноември
Напитка със супер съставки за детокс
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Имплантационен прозорец – защо понякога бластоцистът не се имплантира успешно в маточната лигавица
Билки, използвани при хипертония
Базофили – функция, роля в имунната система и нормални стойности
Какво представляват функционалните гастроинтестинални нарушение при кърмачета?
Остави коментар