Gucci отбелязват с почит златните години на добрия стар Холивуд с новата си кампания за пролет-лято 2019.
Киното от 40-те и 50-те години е пресъздадено през професионалния обектив на Глен Лъчфорд, който заснема едни наистина впечатляващи кадри.
Филми като „Един американец в Париж“, „Джентълмените предпочитат блондинки“ и „The Band Wagon“ вдъхновяват театралната стилистика.
Като допълнение към кадрите, които като че са уловили сцени от любимите ни филми, кампанията идва и със специално видео, което ни пренася в един блестящ свят, на чийто фон звучи „There's No Business Like Show Business“.














Сръбският парламент одобри спорен проект, свързан със зетя на Тръмп
Лейди Гага и Кендрик Ламар водят номинациите за "Грами" 2026
"6-7": Знаем ли какво значи определената за дума на годината
44-годишен мъж преби майка си и баща си в Пловдив
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Астронавтите масово страдат от космическа болест – какво представлява тя
Най-старият и най-голям храм на маите е построен, за да изобрази Космоса
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Айсам Чадид проговори за пътя на шампиона преди SENSHI29
Ландо е №1 в тренировката преди Гран при на Бразилия
Инцидент! Катастрофира автобус с отбор от родната Първа лига
Здравко от Ритон изригна: Плюехме Турицов, но той е с класи над тази шайка в отбраната ни
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Уран преминава в Телец на 8 ноември – старото отпада от живота ни
Фрути акценти в маникюра – модерни за всеки сезон (+снимки)
Любовен хороскоп за ноември
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар