Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.
Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.
Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.
От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.
Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.
Всички кадри можете да разгледате в нашата галерия.














Рецепта за питка "ветрило" с прясно мляко
Кимчи прави чудеса за имунитета
Мъж загина при челна катастрофа на изхода на Велинград
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 8 декември
Януарска „Витлеемска звезда“: Три планети в уникален парад около Слънцето
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Болезнено поражение за Мъри и Гьозтепе в Турция
ПАОК бие, Десподов влезе от пейката
Веласкес си взе поука и врътна Левски на 360 градуса
Дортмунд с кротко, но важно 2:0 над Хофе
Дневен хороскоп за 8 декември, понеделник
Седмичен хороскоп за 8 – 14 декември
Коледните сладки на Марая Кери
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от „Нощна смяна във „Фреди“ 2“
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар