Супермоделът Бела Хадид става рекламно лице за кампанията на Kith x Versace.
Kith си партнират с модната къща по създаването на колаборативна колекция, която се фокусира върху емблематичните белези на Versace.
Основният акцент пада върху невъзможните да се сбъркат принтове и силуети, а цялата линия представя повече от 100 стила.
Предложенията са както дрехи за мъже и жени, така и обувки и аксесоари.
Изненадващ момент от колаборацията е, че за първи път логото с Медуза на Versace е с редизайн, като в колаборацията съдържа логото на Kith около очите на Медуза.
Бела Хадид и предложенията от колаборацията можете да видите в нашата галерия.














Как оцеля коалицията: Председател на НС за ГЕРБ, преразглеждане на политиките за БСП
Рецепта по турски: Бюрек със спанак и сирене
Велев, АИКБ: Всеки четвърти, получаващ заплата от бюджета, трябва да бъде съкратен
КНСБ: Заплатите трябва да се договарят, не да се налагат със закони
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Мечтана новина за надигащия се гигант Манчестър Юнайтед
Ответен удар за Вечното деби: ЦСКА не остана длъжен на Левски
Треньорска криза в Разград: От Лудогорец официално обявиха притеснителна новина
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар