IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как Киану Рийвс вдъхновява направата на най-известния козметичен продукт в Холивуд?

4 септември 2020 11 00

Всичко започва на вечеря преди 10 години

Снимка: БГНЕС

Киану Рийвс е любимецът на интернет. На втори септември актьорът навърши 56 години и това накара потребителите в социалните мрежи да си припомнят какво съкровище е той. Рийвс е известен със скрития си начин на живот, добрите дела и е пълна противоположност на думата звезда.

В мрежа на много пъти са се появявали клипчета, в които се вижда как той седи сам на пейка в центъра на града и спокойно си похапва сладолед, без да се притеснява, че някой фен ще дойде и ще му поиска автограф или снимка. Около Рийвс рядко има охрани, които да го пазят от обществото, а понякога актьорът дори се вози и в метрото, за да покаже, че всъщност членовете на Холивуд всъщност са обикновени хора.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Keanu Reeves (@keanueevees) on

И сега, за да станат нещата още по-добри за Киану, към неговата прекрасна биография се прибавя и това, че той е дал идеята за направата на най-известния козметичен продукт сред звездите. Тъй като Рийвс пази строго личния си живот и е като енигма за всички, не е изненада, че този факт за него става известен чак сега.

Може би не свързвате звездата от "Матрича" с козметичната индустрия, но се оказва, че актьорът служи като вдъхновение за един от най-популярните продукти. На вечеря, която се състои преди 10 години, Рийвс изразява недоволството си, че не може да намери начин, по който кожата му да изглежда по-млада и да е готова за камерата за отрицателно време. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @pelyqla on

Организаторите на тази вечеря са Глен и Шанън Делимор, които чуват оплакванията на Рийвс и започват да мислят как да решат проблема му. В последствие двамата основават компанията "Glamglow" и правят продукта "YouthMud. Това е хибрид между маска и ексфолиант, който е направен за хората, които нямат възможност да отидат на спа или на други професионални процедури. 

Това, което е от най-голямо значение, е че маската действа за по-малко от 10 минути. Славата на продукта бързо се разнася из Холивуд и семейство Делимор започва да получават поръчки от звезди като Кейт Хъдсън, Криси Тейгън, Майли Сайръс и други. Първоначално "YouthMud" е бил направен само за сценично използване, но Глен и Шанън решават да подобрят продукта и да го пуснат на търговския пазар.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Keanu Reeves (@keanueevees) on

През 2011 година обикновените хора също имат възможност да се докоснат до хибрида. Цените му започват от 20 долара. Сега вече знаем защо Киану Рийвс е на 56 години, а изглежда като човек, който току-що е навлязъл в 30-те. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари