Адам Драйвър е не само новият любимец на Холивуд, но е ѝ новият герой на Burberry.
Актьорът, който скоро ще видим до Лейди Гага във филма за фамилията Гучи, участва в рекламна кампания на модната марка за новия ѝ парфюм. Клипът е направен върху песента Two Weeks на FKA twigs и е цяла минута, като гарантираме, че очите ви няма да напуснат екрана. Видеото започва с голия до кръста Драйвър, който се състезава с кон по плажа. След това и двамата влизат във водата за едно бързо плуване, а най-накрая актьорът излиза като кентавър.
Ще си признаем, че гледахме рекламата малко повече от обикновено и чак на третия път забелязахме коня. И кой може да ни вини. Адам Драйвър е в чудесна форма, а самият актьор ни стана любим още през 2012 година с ролята си в „Линкълн“. Да не споменаваме и прекрасната му игра в „Брачна история“, където си партнира със Скарлет Йохансон.
Ние обаче не бяхме единствените, които се влюбихме в рекламата. Целият интернет полудя по нея, а някои коментари изразяват и нашето мислене. „Току-що го доказа. Най-секси мъж на света“, пише един фен, а друг добавя, че Драйвър заслужава всяка една камера да бъде върху него и тялото му. Водещият Джон Оливър също видя рекламата и шеговито написа, че няма да снима пореден епизод на шоуто си, защото цялото му внимание е заето с нещо друго.
Според прессъобщението, режисьор на клипа е Джонатан Глейзър, който успява да заснеме „енигматичния и приключенски Адам Драйвър в спираща дъха красота на природата, търсейки свободата и личната трансформация, като вече не е задържан от предубеждения“. От марката казват, че новата реклама предизвиква традиционните стереотипи за мъжественост, като събира в едно кон и мъж и създава модерен мит.
„Мощните образи на коня срещу обширната брегова ивица изследват твърденията на Рикардо Тиши за двойствеността и силата на животинското царство. Чрез ярката метафора на мъж, който се превръща в митично същество в бурното море, кампанията илюстрира историята на човек, който скача в непознатото, преодолява трудностите и се трансформира в нещо ново, като същевременно остава верен на себе си“, допълват от Burberry.
Марката казва, че Драйвър въплъщава духа на аромата, обхващащ свободата на изразяване и красотата на противоречията. „Много съм щастлив, че работя с Burberry и с дизайнера Рикардо Тиши в представянето на първия му аромат за марката“, споделя актьорът.
Тиши пък заяви, че иска парфюмът му да капсулира съвременната мъжественост, да покаже първичните човешки и животински инстинкти и да докаже комбинацията между сила и чувствителност.











Баница с ориз, спанак и подправки
България, Сърбия, Испания и Австрия: Разбиха международна наркогрупа
Яйцата и сърцето: Колко на ден са безопасни за кръвното налягане?
Тежка катастрофа: Шофьор обърка светофара и се блъсна челно в София
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Компани обяви новина за Нойер
Съперникът на Арсенал в ШЛ остана без треньор
ЦСКА бие шута на трансферна издънка
Жената на Кайл Уокър - Ани Килнър
Дневен хороскоп за 9 декември, вторник
Поверия за ангелската дата 12/12
5 хитри трика, за да ухае домът на Коледа
От България до Южна Корея – истински истории от една българка в Далечния изток
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Остави коментар