IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Сиара има нова мисия – постигане на перфектна кожа

6 септември 2022 13 30

Изпълнителката пуска своя козметична линия

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Сиара мисли за тялото си като за луксозна спортна кола, и то с пълно право. Може би си се представя като красиво ферари в любимия си черен цвят, или пък като бугати в тъмносинята гама. Каквото и да избере обаче, звездата има само един въпрос: „Какъв вид гориво наливам в тази кола?“. Пред Allure тя отговаря, че иска двигателят, тоест тялото, да работи гладко и да живее най-здравословния и пълноценен живот.

Именно затова Сиара започва да търси първокласно гориво във всеки един аспект от грижата за себе си, включително и кожата. Иска да притежава козметични продукти, които са клинично тествани, предлагат най-добрите резултати и същевременно могат да бъдат подходящи за повечето типове кожа. И с пускането на собствената си линия за грижа за кожата, наречена On A Mission, изпълнителката е напът да създаде висококачествено гориво за тялото на всеки от нас.

„Имах визия за неща, които бяха важни за мен, които да отметна в списъка си с мечти, които да постигна. Това беше една от тях“, казва тя пред Allure. В този списък присъстват още доста неща, включително писане на книга, пускане на свой аромат, притежаване на компания за ром и основаване на собствена модна къща. Всичко това вече е постигнато, давайки възможност на Сиара да отвори нов прозорец в графика си за създаването на козметична линия.

„Всичко зависи от силата и вярата в себе си. Винаги казвам, че съм амбициозна жена с мисия“, споделя изпълнителката. Оттук идва и една от многото причини зад името на нейната дебютна линия за грижа за кожата, която е кръстила OAM (On a Mission) и в превод означава „На мисия“.

Еволюцията на OAM

Създаването на OAM може да е отнело две години и половина, но желанието на Сиара да има своя козметична линия датира от времето, когато тя за първи път започва да се превръща в известна личност.

В началото на 2000-те години изпълнителката не се замисляла много върху това, което поставя върху лицето си. Тя е посягала към какъвто и да е сапун или лосион, без да обръща внимание на кожата и ефектите, които продуктите имат върху нея. С напредване на възрастта обаче, Сиара започва да осъзнава колко необмислено е това действие и колко много влияе то на блясъка на кожата и цялостното ѝ здраве.

За да разбере какво първокласно гориво трябва да търси за тена си, Сиара се обръща към своя личен експерт по грижа за кожата – гримьорката Йолонда Фредерик-Томпсън. Двете дами започват съвместна работа, когато Сиара е едва на 16 години. „Тя е почти двойно по-възрастна от мен и го казвам с възхищение, защото тя изглежда страхотно. Олицетворение е на това как да изглеждаш красиво и да се грижиш за себе си“, казва изпълнителката.

През годините Фредерик-Томпсън запознава Сиара с чудесата на околоочния крем, както и с всичко, което трябва да прави с правилните за нея продукти. Така звездата започва да инвестира все повече в това, което слага върху кожата си, като наблюдава увеличаване в увереността и подобряване на визията. Най-голямата ѝ победа е, че започва да се харесва дори и без грим.

Така че, когато OAM започва да се превръща в реалност, Сиара е знаела, че иска Фредерик-Томпсън до себе си. Тя също така привлича още три жени, които да съставят специалния консултативен съвет на марката, за да се измислят начини, по които продуктите да се различават от вече предлаганите на пазара.

Всички заедно работят с екип от сертифицирани дерматолози, за да тестват клинично продуктите върху 96 жени с всякакъв тон по цялата скала на Фицпатрик, която класифицира типа кожа на човека въз основа на количеството пигмент и реакцията към слънцето. Според Сиара, именно това липсва в днешните козметични продукти и тя е искала да направи решения за всеки тип кожа.

Витамин С – главният герой

От самото начало на създаването на ОАМ, Сиара и нейният консултативен съвет знаят, че витамин С трябва да бъде основата на дебютната им линия. Ползите от обичаната богата на антиоксиданти съставка представляват точно резултатите, които ОАМ се надява да достави. „Помага за защита. Помага за коригиране. Помага за превенция. Нуждаете се от витамин С, за да се сдобиете с онази блестяща кожа, която винаги сте искали“, казва Сиара пред Allure.

Поради своите антиоксидантни свойства, витамин С подпомага естествения процес на регенерация на кожата. В резултат на това, тя се изпълва, стяга и изглажда. Витамин С е толкова универсален, че притежава и свойство, което предотвратява и намалява тъмните петна и се бори с хиперпигментацията.

След като започва да тества продуктите върху себе си, Сиара бързо забелязва блясъка на кожата си. „Ако останете последователни с режима си, наистина ще видите разлика във визията“, казва изпълнителката.

На пазара ще се предлагат пет клинично изпитани продукта, като главната съставка в тях ще бъде витамин С. Клиентите ще могат да избират измежду почистващ препарат, изсветляващи лепенки, изсветляващ серум, околоочен крем и овлажнител. Цените ще варират от 28 до 62 долара, а продуктите са достъпни в официалния сайт на марката от 15 септември.

КоментариКоментари