Всички си спомняме къде бяхме, когато изтекоха папарашки снимки на Тимъти Шаламе и Мартин Скорсезе, снимащи предполагаема реклама на Chanel в Ню Йорк, и направо побъркаха интернет пространството. Споменатата лудост продължи, когато от френския гигант официално обявиха младия актьор за най-новия си посланик на своя аромат Bleu de Chanel, което накара феновете да се опитат да намерят още повече информация за проекта, върху който работят Шаламе и Скорсезе.
Сега чакането приключи и нови детайли около рекламата бяха оповестени.
От Chanel пуснаха кадри от зад кулисите на новата си рекламна кампания Bleu de Chanel с участието на Шаламе и режисирана от Скорсезе. Късометражният филм пренася характерния аромат на модната къща в нова ера, обвързвайки емблематичния си парфюм с модерността на днешния свят, който е отразен в кампанията.
„Взимаме първоначалната идея, която имахме за представянето на Chanel Bleu в миналото, и я актуализираме, за да пасва на нашето време“, казва Скорсезе, който режисира и първата кампания на аромата през 2010 година.
Рекламата изследва многото аспекти на човек, който се опитва да създаде свой собствен път, докато се ориентира в реалността на славата. Шаламе влиза в роля, написана откровено за него, тъй като целта му е да изобрази преминаването по линията между преекспонирането, което идва със славата, докато се опитва да бъде автентичен в занаята си – разбиране, което актьорът може съвсем спокойно да свърже с истинския си живот.
„Светът се промени. Има и друг аспект на известността в наши дни. Сега е дори по-екстремно, отколкото преди 10 или 15 години“, казва Мартин Скорсезе.
Тимъти Шаламе внася чар в шоколадовия бизнес в първия трейлър на Wonka
Тимъти Шаламе за Зендая: Тя е като глътка свеж въздух
Дженифър Лорънс хваната да целува Тимъти Шаламе
Тази идея за представяне на трудността човек да се справи със сложността на славата е представена чрез художествени филмографски решения, като игриво използване на цвят, изпълнени с контраст сцени, преминаващи от черно и бяло – представляващи знаменитата личност на героя – към проблясъци на синьо – символизиращо надежда, оптимизъм и неговата вътрешна истина. Това води до последното послание на кампанията – „Намерете своето синьо. Намерете себе си“.
Шаламе говори за работата със Скорсезе по рекламната кампания, наричайки я „огромна чест“.
„Това е една от най-големите почести, ако не и най-голямата чест в моята кариера, да работя с Мартин Скорсезе в Ню Йорк“, казва той във филма зад кадър.
Междувременно Скорсезе и Шаламе продължават дейно да се занимават с кино. Режисьорът се подготвя за световната премиера на „Убийците на цветната луна“ с Леонардо ди Каприо, Робърт де Ниро и Лили Гладстоун, докато Тимъти съвсем скоро ще се появи на големия екран във филмите „Уонка“ и продължението на „Дюн“.