Риана е много неща – носителка на „Грами“, бизнес дама, модна икона и майка. Сега тя прибавя към дългото си резюме още една титла – лице на емблематичния аромат J'adore на Dior.
„Ароматът, който познавам и обичам толкова дълго, означава толкова много за жените. С особено нетърпение очаквам да се присъединя към това приключение и да допринеса за него чрез моя свят, моята история, моите корени, както и с моята креативност и моята женственост“, каза деветкратната носителка на „Грами“.
Риана наследява Чарлийз Терон като лице на J'adore след две десетилетия на властване от страна на актрисата. Терон все пак остава в семейството на Dior като посланик на козметичната и бижутерийната им линия.
Първите кадри от фотосесията на Рири като лице на емблематичния френски аромат вече се завъртяха в социалните мрежи и представят едно видение в злато – описание, достойно както за парфюма, така и за изпълнителката. Макар барбадоската красавица да не е издавала албум повече от шест години, тя все още е една от иконите на днешната музика и дори беше поканена за полувремето на Супербоул през 2023 година.
Заснета от Стивън Клайн в коридорите на Версай, Риана позира с руса коса и позлатен грим. Заставайки между блестящите златни, богато украсени стаи на емблематичния френски дворец, изпълнителката първо е облечена в златен чорапогащник с мъниста, а след това се преоблича в изцяло черен тоалет, състоящ се от рокля и шапка. На снимки зад кулисите тя се усмихва широко, докато устните ѝ са ретуширани от нейния гримьор.
Риана казва, че J'adore винаги е бил специален аромат за нея, припомняйки си как за първи път се запознала с класиката на Dior.
„Винаги съм обичала този парфюм. Майка ми работеше в магазин за парфюми и носеше вкъщи тестерите, когато бяха почти празни. У дома винаги имаше бутилка J'adore“, казва тя.
След като преди това е работила с Dior, най-вече в кампанията Secret Garden през 2015 година, певицата е развълнувана да започне новото си приключение с френската марка.
„Dior винаги е представлявала най-високото ниво на елегантност, майсторство и царственост на жената. Винаги е чест да бъда част от историята на марката, а сега да представлявам J'adore е още по-голяма отговорност, поради това колко важен е този аромат за Dior“, допълва Рири.
Обявена като ново лице на J’adore през юни, изпълнителката каза тогава в изявление, че е развълнувана от ролята, която ѝ е поверена.
С подчертани бели флорални нокти на жасмин, момина сълза, тубероза и фрезия, плюс роза, мускус и ванилия, и гарниран с плодова круша, пъпеш, праскова и цитрус, J’adore е женствен и модерен аромат, който остава любим на жените от лансирането му през 1999 година.
Пълната кампания на Риана за Dior ще стартира в световен мащаб на 1 септември.