Базираната в Рияд Джорджина Родригес разкри първия си саудитски аромат „Женственост в бутилка“. Привличайки вниманието на местни и международни фенове след пускането на третия сезон на нейното хитово шоу в Netflix, I Am Georgina, изглежда, че половинката на известния футболист Кристиано Роналдо, продължава да трупа точки в бизнеса, без да планира скоро да се спре.
След кампания от 2023-та, включваща Джорджина Родригес в сътрудничество с марката за парфюми от Саудитска Арабия – Laverne беше съвсем ясно, че ще има и сътрудничество на хоризонта.
Преди броени дни Джорджина и Laverne пуснаха парфюма SENSE, който е ода на истинската женственост с нотки на жасмин и портокалов цвят. Изпробвахме повече от 740 парфюма, преди най-накрая да изберем „перфектната комбинация, която въплъщава всички чувства на Джорджина в бутилката на парфюма“, казаха от марката.
Изглежда постоянната упоритост на Джорджина да постигне повече от мечтите си стана възможна с преместването ѝ в Саудитска Арабия заедно с Роналдо, след трансфера му за 200 милиона долара в „Ал-Наср“.
Третият сезон на риалити сериала на брюнетката I Am Georgina се потапя по-дълбоко в живота ѝ с Кристиано и 5-те им деца в арабската държава. В шоуто си тя споделя, че е имала много топли чувства относно преместването си в Саудитска Арабия, казвайки: „Когато Крис ми каза, че ще играе за „Ал-Насър“, почувствах облекчение. Знаех, че ни очаква нещо страхотно, и бяхме толкова мотивирани.“
Напълно потопена в чудесата на арабската култура, Джорджина, която е от испанско-аржентински произход, успява да жонглира с ролите си на майка, партньорка на Роналдо и успешна бизнесдама.
Последната светска поява на Джорджина, която според слуховете вече е г-жа Роналдо, беше в рамките на седмицата на модата в Париж. Тя показа ослепителните си извивки в кадифена минирокля на ревюто на Vetements, една от любимите ѝ марки.
Инфлуенсърката изглеждаше зашеметяващо в дизайн с корсет и дълбоко деколте, като роклята също включваше детайли на ханша, които подчертаваха фигурата ѝ на пясъчен часовник.