Кара Делевин безспорно е най-известната любимка на модната индустрия в момента. Многобройните ѝ ангажименти са в центъра на вниманието както на папараци, така и на фенове.
Мечтите да заприличаме поне малко на световноизвестния модел са с една идея по-достижими с новата кампания на Yves Saint Laurent, представяща актуалните тенденции при грима.
Линията е концентрирана върху най-основните козметични продукти – коректор, спирала и гланц за устни.
Идеята на кампанията е да даде основни насоки за начина, по който е гримирана самата Кара Делевин. Кадрите представят три визии – ежедневна, вечерна и ефект „без грим“.
Прикриващият недостатъците коректор заличава следите от тъмни кръгове, подчертавайки свежестта на лицето.
Гланцът с добавен обем за устните е решен в наситено цикламено и е комбиниран само и единствено със спирала за мигли.
Вечерният грим залага на значително по-тежките сиви сенки за опушен ефект и „nude“ устни в телесен цвят.
Визиите и продуктите от новата кампания на Yves Saint Laurent можете да видите в нашата галерия.
Кара Делевин е рекламно лице за модната къща от 2013 година насам.