IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Парфюмният бранд, който покори милиони

26 February 2019 15:40

Кой е той и защо е сред фаворитите на милиони по света

Снимка: Istockphoto

Снимка: Istockphoto

Кой не знае Versace, кой не е чувал за тях? Модната къща, създадена от Джани Версаче през 1978 година, се превръща в емблема на силната съвременна жена, а почеркът на дизайнера се откроява в ясно изразената находчивост и екстравагантност.

Жената и мъжът на Versace не се страхуват от модата, даже напротив, осъзнават нейната сила и не се боят да я използват. Залагат на силни и носещи послание дизайни, а този иконичен подход бележи всяко едно изделие, излизащо под бранда Versace – от дрехите и аксесоарите до парфюмите.

Любовта към родната италианска традиция и наследство се усещат в парфюмите с типични нотки и необуздан характер, които правят парфюмите невъзможни за сбъркване.

Дебютният аромат на модната къща е Gianni Versace for Women и поставя началото на една нова епоха на пазара на аромати и разгръща нов сегмент и портфолио за бранда.

С годините и многобройните емблематични парфюми като серията Bright Crystal, Chrystal Noir и Yellow Diamond, се създаде един образ на жената на Versace, за която са създадени ароматите. Тя е смела, тя е дръзка и не може да остане незабелязана от другите. Обича да експериментира и новите тенденции не само че не я плашат, а се явяват начин да изрази своята индивидуалност и характер.

Тези черти са „обрисувани“ в аромати с иконичните нотки във всеки парфюм на Versace, като линията е продължена и в превърналия се в емблема Versace pour homme. 

Откриваме общото между всички тях – те винаги съдържат плодова основа, която винаги е в симбиоза или с мускус, или с божур и сандалово дърво.

Мъжът на Versace в ароматите също е създаден за силните мъже, които излъчват мъжественост и характер, уверени са в себе си и се открояват сред останалите. Нотките, които олицетворяват този образ в парфюмите са основно цитрусови. Откриваме като забележителен почерк присъствието на портокал, лимон или зелена мандарина, които в различните нотки се съчетават с мускус, шафран и дори черен пипер.

За да добием представа за стила на парфюмеристите на Versace, можем да дадем пример с Versace Crystal Noir - парфюм Versace дамски и Versace Eros за него. Crystal Noir, според сегашния креативен директор на модната къща, Донатела Версаче, е рядко нежен и изпълнен с чувство аромат. Плодово-ориенталският парфюм съдържа връхни нотки от портокал и сърцевина от гардения и божур. Дървесните компоненти са от луксозен кехлибар, свързан с кадифено сандалово дърво и чувствен мускус.

Мъжката емблема в портфолиото на Versace,  е ароматът Eros. Той интерпретира мъжествеността с листенца мента, допълнени от сладка ябълка и сочен лимон. Сърцевината разкрива амброксан, гераниум и зрънца тонка, а в основата можем да усетим топъл кедър и ванилия.

Ароматното портфолио на Versace носи кодовете и архивите на модната къща от Джани Версаче до днес, интерпретирани през творенията на Донатела Версаче. Едно семейство, което създаде от италианските традиции истински световни тенденции, научи съвременната жена да обича себе си, а модерния мъж да изразява своята индивидуалност.

И като силни характери, да подчертават именно това чрез своите задължителни Versace аромати, с които оставят своята ароматна следа в съзнанието на всички около тях. Защото ароматите на Versace не могат да бъдат сбъркани, а още по-малко – забравени.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари