IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Мъже, не купувайте бельо на половинките си!

24 ноември 2012 07 27

Просто не ви бива в това

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Милиони жени по света редовно остават разочаровани от избора на мъжете им за подарък, включващ бельо. Проучване показва, че една на всеки пет жени отказва да носи сутиена или бикините/прашките, които любимият ѝ е купил за нея. Причината е погрешен размер или просто разминаване в усещането за стил, пише в. Telegraph.

Дори гаджето им да се е оръсило сериозно, една четвърт от дамите признават, че са слагали неподходящото бельо само веднъж и след това го захвърляли в някое чекмедже.

Британците са склонни да дават средно по около 42 британски лири, за да зарадват половинките си с хубаво бельо. Въпреки това те така и не успяват да уцелят правилния размер и да намерят подарък, който да допадне и на жена им.

Изчисленията показват че в глобален мащаб англичаните харчат по 100 милиона паунда около Коледа за прашки, жартиери и сутиени, които така и не се ползват по предназначение, а „заспиват" в някой шкаф.

Макар че много от жените са почитателки на романа „Петдесет нюанса сиво", в който сексът е доста разчупен дори откъм облекло, те предпочитат нещо по-класическо в спалнята. Шест от десет споделят, че латексовите долни гащи не биха ги зарадвали, а най-много се страхували да не получат за подарък кюлоти.

Като цяло британките предпочитат бельо, което да могат да носят в ежедневието си.

От проучването става ясно, че дамите, които живеят в Единбург, са най-доволни от подаръците от половинките си, защото те са похарчили за тях средно 55 паунда. В Уелс пък едва четири от десет жени могат да се примирят с бельото, с което мъжете им са ги изненадали.

„За много мъже бельото е нещо объркващо и смущаващо, но знаят, че трябва да направят правилния избор, защото иначе ще получат плесница вместо целувка. Те трябва първо да се запитат дали половинката им следва модата или е по-класически ориентирана; какъв е нейният тип – доминантен или по-пасивен и естествено да са запознати с правилния размер", казва Аманда Лорензани, съосновател на Fox and Rose , дизайнерската марка, поръчала изследването .

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари