fallback

Завръщането на Джъстин Бийбър – с нов албум и модна колекция

11 July 2025 17:40

Изпълнителят започва нова ера в живота си

Снимка: ANIMATO MUSIC / UNIVERSAL MUSIC

Джъстин Бийбър сякаш е готов да излезе от сянката на депресиран и отчужден от обществото мъж, завръщайки се ударно не само на музикалната, но и на модната сцена.

След като не беше пускал албум от 2021 година, изпълнителят зарадва феновете си с нови песни на 11 юли, като към тях се добави и новината за пускането на новата му модна марка. Отгоре на всичко, Бийбър все по-често споделя моменти от личния си живот с Хейли Бийбър и сина им Джак, с което разбива на пух и прах слуховете за проблеми в брака си.

На 11 юли Джъстин Бийбър пусна седмия си албум SWAG, с което се отбеляза и появата на първия му музикален проект от 2021 година насам.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@lilbieber)

Записът с 21 песни включва множество гост-звезди като Gunna, Sexxy Red, Cash Cobain, Lil B, Eddi Benjamin и много други. Сред парчетата, които феновете могат да чуят, са заглавия като ALL I CAN TAKE, STANDING ON BUSINESS и FORGIVENESS. Албумът вече е достъпен за слушане както в Spotify, така и в Apple Music.

Още през април източник сподели пред медиите, че Бийбър прекарва все повече време в звукозаписното си студио в Лос Анджелис, където работи заедно с диджей Тейлър Джеймс, музикалния директор HARV, продуцента на SZA Картър Ланг и австралийския певец Еди Бенджамин.

Според запознати, новият албум на Джей Би цели да бъде „по-тъмен, по-уязвим и не толкова лъскав“, колкото предишните му.

„Но все пак не е депресиращ“, категорични са те.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@lilbieber)

По думите на източници, новата музика на Бийбър трябва да бъде по-дълбока и феновете ще усетят огромната разлика с предишните му проекти.

Те също така споделят, че 10-месечният син на певеца – Джак Блус, когото той споделя със съпругата си Хейли Бийбър – е формирал сърцевината на албума.

В четвъртък, 10 юли, се появиха няколко билборда в различни точки на света, които промотираха SWAG. Те бяха забелязани в Исландия и Лос Анджелис, което развълнува феновете на певеца още преди пускането на първата песен. В Ню Йорк пък бе забелязан голям екран на Таймс Скуеър, който показваше списъка с песни от новия албум. Сред парчетата се забелязаха заглавията DAISIES, DADZ LOVE, THERAPY SESSION и ZUMA HOUSE.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@lilbieber)

Освен с нов албум, Джъстин вече може да се похвали и с нова модна колекция.

След месеци на спекулации относно предстоящите проекти на марката му SKYLRK, изпълнителят пусна дебютната си колекция на 10 юли.

На уебсайта на SKYLRK е представена селекция от аксесоари, обувки и дрехи. Цените варират от 40 до 200 долара, като най-евтините артикули са шапки, а най-скъпите – футуристични слънчеви очила. Между тях може да се намерят оребрени потници а 60$, които се предлагат в къси и дълги версии, чехли за 80$, суитшърти с качулка за 160$ и вдъхновени от пантофи обувки за 180$.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKYLRK (@skylrktracker)

Допълнителни подробности все още не са разкрити нито от компанията, нито от певеца. Въпреки това, от GQ съобщават, че съпругата на Джъстин – Хейли – ще е с основна роля в развитието на марката и нейните дизайни.

Изданието твърди, че Бийбър е наел бившият футболист Фин Ръш-Тейлър за водещ дизайнер. Той е работил за Adidas, Puma и Crocs, като вече е включил официалната си длъжност в компанията на попзвездата в профила си в LinkedIn. Според описанието, той работи за SKYLRK от октомври 2022 година.

Нейма Хайла, която е съосновател на марката Pink Dolphin, ще работи като бизнес партньор на Джъстин. Певецът, който основа SKYLRK независимо от предишните си модни проекти, ще има пълен творчески контрол като собственик.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ?????? ???? ?????? ??? ???? (@iconjdb)

През 2023 година бяха подадени документи за патент върху логото на SKYLRK и създаването на търговска марка, която е предназначена да обхваща категориите обувки и ежедневни дрехи.

Това е първото начинание на Джъстин в областта на модата, откакто той стартира Drew House с бившия си стилист Райън Гуд през януари 2019 година. Марката беше най-известна с унисекс дрехите си, украсени с жълто лого на усмихнато лице, и наречена на бащиното име на Джъстин.

През април обаче изпълнителят публично прекрати връзките си с компанията.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
Джъстин Бийбър албум SWAG модна марка модна колекция завръщане мода музика
0 коментара
fallback