IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нещата, които могат да влудят един шеф

9 януари 2013 13 40

Какво не харесват работодателите у своите подчинени

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Обикновено шефовете са тези, които биват охулвани най-много. Все пак служителите са мнозинство и от толкова много хора винаги ще се намери някой, който да изкритикува лидерските умения на работодателя си. Както се казва обаче, монетата има две лица. Шефовете също не харесват много поведенчески навици у своите служители. Ето и кои са най-честите от тях:

1. Служителят е ненадежден

Той не спазва сроковете, казва нещо, но прави друго и има извинение за всичко – това определено не се нрави на работодателя. Единственото желание на шефа е служителите да си вършат работата.

2. Служителят не признава грешките си

Той се опитва да прикрие грешките си или дори набедява друг свой колега за тях. Единственото нещо, което един работодател иска е при евентуално объркване, служителят да признае грешката си и да се опита да я поправи. Непоемането на отговорност показва слаб характер в подчинения.

3. Служителят клюкарства

Във Facebook, по време на почивката или чрез служебния мейл – това няма значение. Говорейки за хората от офиса, човек създава и подхранва проблеми, което определено не се отразява добре на работата в компанията.

4. Служителят, който никога не е доволен

Това е човекът, който обрича идеите предварително на неуспех и винаги е скептично настроен. Този служител винаги е намръщен и недоволен. Шефовете мразят негативността, защото тя е заразна и може да се настани трайно сред всички във фирмата.

5. Служителят мрази промени

Единственото константно нещо е промяната. Тя е движещата сила за успеха на бизнеса и на компанията. Така че е много важно един служител да бъде отворен за иновативни предложения и нови процеси.

6. Служителят мирише

Това е много деликатна тема. Твърде натрапчива естествена миризма, както и твърде много парфюм са еднакво неприятни в офиса. Външният вид и хигиената са много важни, така че не пренебрегвайте грижите за тях.

7. Служителят закъснява

Той винаги идва последен сутрин, бави се повече в обедната почивка или си взима често болнични. Работодателят отбелязва подобно несериозно поведение и това е една огромна черна точка за служителя. Шефовете не обичат служителите да дават минимум усилия, те се стремят към максимума. Един човек е продуктивен, когато показва умения и желание за работа във фирмата.

8. Служителят намесва личния живот по време на работа

Загубата на работно време е толкова лоша, колкото кражбата от канцеларския шкаф. Служителят трябва да остави забавленията и личните разговори за след работа, защото те пречат на неговата производителност и концентрация на работното място.

9. Служителят тормози останалите си колеги

Бизнесът трябва да има официална политика срещу дискриминацията и обидите, защото те са често срещани. По статистически данни в САЩ една четвърт от служителите са били жертва на психически тормоз на работното място. Никой шеф не би толерирал подобно поведение.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари

соки ( преди 11 години )
АзБе ( преди 11 години )
И да не забравяме, служителят има лично мнение и не се страхува да го отстоява през тъпия си шеф.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Някой си ( преди 11 години )
Един шеф преди всичко се дразни когато е притиснат между нетърпящите възражения свои шефове и опитвайките се да приземят нещата подчинени защото от тях се изискват всекидневните чудеса.Всичко зависи все пак от фирмата ,офиса и тн.Някъде често само демонстрират дейност а всъщност само гледат да им мине времето.Все пак коренно са различни нещата в производството и в офисите.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар