С приключването на 2013 година собствениците на бизнес трябва да започнат да мислят за следващата 2014 година. Те трябва да бъдат подготвени за всякакви опасности и рискове, които може би ги очакват. Всъщност краят на настоящата година е идеалният момент, в който собствениците на бизнес да анализират своята работа и да оценят нейната стабилност.
Най-важна е подготовката за всякакъв вид непредвидени обстоятелства. Независимо дали става въпрос за личния или професионалния живот, декември месец е времето на равносметките, вглеждането в грешките и най-вече – планирането на следващата година. Така че, за да бъде планирането наистина ползотворно, вижте кои са стъпките, с които бизнесът трябва да се подготви за предизвикателствата на 2014 година:
1. Преглед на всички видове документи. Една година може да бъде много динамична – смяна на служители, местене в различен офис, закупуване на нова офис техника и какво ли още не. В края на годината трябва да бъдете сигурни, че вашият бизнес е изряден откъм всички документи. Не забравяйте и застрахователната полица – тя гарантира, че фирмата ви е защитена.
2. Актуализиране плановете за развитие. Собствениците на фирми трябва да бъдат подготвени за най-лошото. Краят на годината е времето, в което всеки собственик трябва да извърши оценка на риска, за да предвиди какво би застрашило неговия бизнес. Също така трябва да се помисли за стратегии, които биха развили или помогнали на фирмата в труден момент. Вие трябва да се чувствате подготвени за всяка лоша ситуация и да се надявате тя да не се случи.
3. Набавяне на алтернативни източници. Когато една фирма работи с други фирми доставчици, нейната продукция зависи от тях. По тази причина вие трябва винаги да имате резервен план какво да правите, ако в даден момент се получи проблем с някоя доставка. За да не излагате бизнеса си на риск и да не губите пари, вие винаги трябва да имате идея как да се разреши проблема и то възможно най-бързо.
4. Подготовка за растеж. Собствениците на фирми трябва да са наясно дали ще наемат нови служители или не. Имат ли времето и ресурсите да ги обучават или трябва да търсят по-квалифицирани (по-скъпи) кадри? Всички тези неща са много важни, тъй като пряко влияят върху работата на цялата фирма.





Хампарцумян за Бюджет 2026: Вдигане на данъци, нулеви реформи и растящ дълг
Администрацията живее в привилегирован режим, докато бизнесът изнася тежестта
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
Рибакина обърна Швьонтек и е на полуфинал в Рияд
ЦСКА с нова победа, бие с 3:0
Тежки обвинения към легендарен треньор заради младото му гадже + СНИМКИ
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар