fallback

Как да управлявате служител, когото не харесвате

28 March 2014 08:20

Няколко съвета, с които ще подобрите работните си взаимоотношения

Снимка: Dreamstime

В работната сфера човек пресича пътя си с пътищата на много други хора. Особено, когато става въпрос за човек с по-висока позиция, ръководещ група служители. В идеалния случай на всеки мениджър ще му се налага да работи само с хора, които са му приятни и които харесва.

В 99% от случаите обаче това е непостижимо, защото винаги има някой подчинен, с който не си допадате. Ако този подчинен върши работата си добре и е ценен за екипа, то на вас не ви остава нищо друго, освен да се опитате да подобрите работните си взаимоотношения с него. Ето как:

Автор на статията:
Милена Алексиева
Сподели
комуникация служител работа в екип
0 коментара
fallback