fallback

Грешните практики за работа с клиенти

21 July 2014 06:50

Къде бъркат фирмите при наемането на персонал за работа с клиенти

Снимка: thinkstockphotos.com

Работата с клиенти изглежда лесна и проста и често дори не се изисква някакво специално образование за практикуването ѝ, но това е погрешно. Много често самите клиенти се оплакват от лошия и неподходящ подход на служителите към тях. Ето и къде грешат компаниите, когато наемат хора за работа с клиенти и кои са най-погрешните практики в това отношение:

1. Не наемат персонал с правилните характеристики. Някои фирми подценяват „човешкия материал“. Не всеки служител може да работи лице в лице (или по телефона) с клиентите, но това е реалността. Компаниите трябва да наемат служители със следните важни характеристики – топло излъчване, емпатия, способност за работа в екип, добросъвестност, нежен/мил тон на гласа и оптимизъм.

Автор на статията:
Teodora Dragoeva
fallback