fallback

Как да се справите с гневните клиенти

18 May 2015 08:26

Съвети, с които да ги „обезоръжите“

Снимка: Thinkstock

Работа, свързана с обслужването на клиенти може да бъде лесна и удовлетворяваща, особено когато успеете да разрешите даден проблем и помогнете на някого.

Въпреки това, тази работа има и своята „тъмна страна“, заради която трудно може да запазите самообладание.

Когато говорите с груби и ядосани клиенти, напълно естествена реакция е да поискате също да се ядосате, а защо не и да им се разкрещите. Работата обаче не ви го позволява, затова е необходимо да прилагате други тактики, с които да се справите с гневните клиенти. Ето и кои са те:

Автор на статията:
Милена Алексиева
Сподели
съвети работа име професия проблем магазин гневни клиенти
0 коментара
fallback