IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Кое е най-доброто време от деня да отговорим на работните имейли?

15 юни 2017 11 40

Хората на свободна практика понякога се организират трудно

Снимка: pexels.com

Снимка: pexels.com

Свързани сме постоянно всеки ден от всяка точка на Земята, където има интернет, а това е едновременно благословия и проклятие. Всички съобщения от социалните мрежи и електронната поща пристигат в реално време, което обаче означава, че сме и на разположение за работа по всяко време, а това е малко тревожно.

Затова е важно да разграничаваме времето за различните дейности през деня. За хората, които са на свободна практика обаче, това се оказва голямо предизвикателство, тъй като те сами структурират работните си дни и часове.

Когато непрекъснато отговаряме на съобщения, концентрацията значително се затруднява и в крайна сметка разбива работния процес. Така се затруднява и способността ни да даваме обмислени отговори и да правим най-добрите избори.

Какъв е най-добрият начин да организирате цялата тази постоянна кореспонденция?

Когато става дума за отговаряне на имейли, не е добре това да бъде първото нещо, което правим сутрин.

Съвсем нормално е да искаме да реагираме бързо, но това може значително да наруши концентрацията. След като два часа сме отговаряли на имейли, е по-трудно да се съсредоточим и да свършим определените задачи.

През нощта също не е най-удачното време за тази дейност, тъй като това пречи на качествената почивка и възстановяване. Кое е най-подходящото време, което да посветим на имейлите в пощата? Най-добре е за това да запазим следобеда – времето между обяд и 16 часа.

От полза ще бъде и изготвянето на някаква система, като за различните хора и дейности работят и различни системи.

Като цяло препоръчително е да работим с електронната поща в интервали от 20 минути. Отделяме 20 минути за тази дейност, след което затваряме браузъра за пощата, за да се съсредоточим върху по-важните си задачи.

Автор на статията:
Анна Дантева

КоментариКоментари