Обикновено дамите влизат в ролята на „опитни мишки", които са готови да си купят всеки продукт за отслабване, който излезе на пазара. Този път обаче, намесата на Джордж Клуни и Леонардо Ди Каприо наклони везните в полза на мъжете. Двете звезди признаха, че са фенове на хапчетата „Meratol", които засилват метаболизма и потискат апетита.
За два месеца в Англия са продадени над 25 000 опаковки от лекарството. И две трети от закупилите си това чудодейно хапче са мъже!
Диетичният продукт е направен изцяло от растителни съставки, сред които листа от кактус, бодлива круша и морски водорасли, които горят мазнини и потушават желанието за глад.
Сред „посланиците" на хапчето е и Ева Лонгория. Създателите на продукта обаче, вярват, че продажбите са скочили най-вече заради „ефекта Клуни", особено сред мъжете след коледните и новогодишните празници.
„Обикновено продажбите на „Meratol" са в полза на жените откъм проценти. За пръв път от шест години можем да докладваме, че има промяна сред клиентите ни, като по-голямата част са мъже", каза говорителят на „Meratol" пред Daily Mail.
Едно от последните проучвания в Обединеното кралство посочва, че две трети от британските мъже са с наднормено тегло. Това е повишило вниманието на господата към техните килограми и те вече търсят решение на проблема.
„Жените вече са наясно с много продукти от този род, но когато си спечелиш за фен Джордж Клуни и Леонардо Ди Каприо, това определено повишава продажбите и печели нови клиенти от мъжки пол", добави говорителя на компанията -производител.
Хапчето обещава намаляване на теглото от 1-2.5 кг. седмично. Една опаковка съдържа 60 хапчета, които стигат за един месец и се продават на цена от 35 британски лири за шише.