Студеното време не означава задължително повече калории и покачващо се тегло. Но определено студеното време се отразява на мотивацията за спортуване. Фитнес експертът на звездите Кити Карла е помислила за всичко и предлага кратък мотивационен план в няколко стъпки, за да победите мързела и да се раздвижите:

1. Започнете деня с кафе!

Кофеинът ще събуди тялото и мозъка ви, ще засили метаболизма ви и ще усетите прилив на енергия.

2. Разтегнете се в леглото

Още със събуждането се настройте за тренировка. Разтегнете се добре в леглото, една прозявка и със ставането докоснете бавно пръстите на краката си с изправен гръб и без да сгъвате коленете. Изпънете ръце, може леко да се разкрачите за преден и страничен напад. Правете всичко много бавно.

Още по темата

3. Упражнения у дома

Не е нужно да ходите до залата ако ви мързи. Може да потренирате и у дома! За целта ви трябват гирички, фит бол и ластици.

4. Кратко, но ефективно

Не е нужно и да блъскате цял час! 15-20 минути са достатъчни. Включете в домашната си тренировка клекове, напади, коремни преси, лицеви опори. 2 кръга от по 20 повторения са напълно достатъчни да ви тонизират и да раздвижат тялото.

5. Мотивирайте се с нещо цветно и ритмично

Купете си нов спортен екип. Това ще ви мотивира да потренирате. Не забравяйте и любимите си песни, които да ви вдъхновят да се погрижите за себе си.

6. Спортна среща с приятел

Ако горната точка не ви мотивира, то уредете си среща в парка или във фитнеса с приятел/ка. С компания се тренира по-лесно, само гледайте да не превърнете срещата в клюкарник!