След няколко сезона отсъствие, Кейт Мос се завърна отново като рекламно лице за David Yurman за есен-зима 2014.
Кампанията е кръстена тематично „Enduring Style” и маркира успоредно многопластовата история в любимата на много хора марка и вече десетгодишната съвместна работа между звездното трио.
Черно-белите кадри, респективно, са дело на фотографа Питър Линдберг и илюстрират селекция между вечния иконичен дизайн на едни от най-запомнящите се модели бижута и новите креативни попълнения към ювелирните изделия, като колекциите Starburst и Petite Pave.
Колекцията Starburst материализира една от най-чистите емоции – тази, която изпитваме при гледката на фойерверки и падащи звезди. Блестящото вдъхновение от несравнимата емоция е допълнено от многобройни инкрустации от диаманти и буквално „звездна“ форма, поставена върху нежна огърлица или пръстен.
Колекцията Starburst материализира една от най-чистите емоции – тази, която изпитваме при гледката на фойерверки и падащи звезди. Блестящото вдъхновение от несравнимата емоция е допълнено от многобройни инкрустации от диаманти и буквално „звездна“ форма, поставена върху нежна огърлица или пръстен.
Сред запомнящите се рекламни лица в кампаниите на David Yurman се нареждат най-високоплатеният модел - Жизел Бюндхен и актрисата Кейт Ъптън.
Всички кадри от кампанията, можете да видите в нашата галерия.