Когато заговорим за луксозна почивка през лятото, обикновено най-смелите ни мечти съдържат луксозни дизайнерски изделия, много слънце и добра компания.

Още по темата

Всичко това на едно място представя новата рекламна кампания на Michael Michel Korsза пролет-лято 2017.

Топмоделите Тейлър Хил и Роми Стридж влизат в скъпия и луксозен живот, а всяко тяхно движение се улавя от професионалния обектив на легендарния фотограф Марио Тестино.

Действието се развива пред частен самолет, с който двете красавици се готвят да отлетят.

Вдъхновени от папарашки кадри, снимките акцентират върху актуалните тенденции за сезона, сред които смели райета, метални детайли и сексапилни модели слънчеви очила.

„Исках да уловя в движение луксозния начин на живот на това ново поколение супермодели, заснети по свеж, графичен и топъл начин“, споделя Майкъл Корс.

Всички кадри от рекламната кампания, която със сигурност буди лека завист към супермоделите, можете да разгледате в нашата галерия.