За 2017, дуото заведе своите клиенти зад кулисите – огромното пространство на операта в индустриалната част на Милано, където костюмите, перуките, мебелите и изделията за коса са създадени от армия специалисти.
„Това място е много магично“, обяви Долче. „Бяхме очаровани, когато дойдохме тук преди една година. И двамата ходим на опера, италианци сме, драмата е в кръвта ни!“.
Така ревюто на Dolce & Gabbana се превърна в едно магично представление, изпълнено с пайети и фантазия.
Сега дизайнерите обърнаха внимание на няколко поколения.
„Искахме да обърнем внимание на дъщерите на нашите клиенти“, сподели Габана.
Голяма част от това представяне беше под знака на превръщане на висшата мода в ежедневие, стилът на която се изразява в ръчно изрисувани дънки от артист от Ню Йорк, суитшърти и двойно наслоени яки.
Женските костюми имат огромна част, а всички предложения се придържаха към параметрите, които самите Долче и Габана си поставиха преди години.
Ако погледнем на колекцията отвъд модно събитие, ще открием демократичен подход, който се вижда дори и в мат червените червила на моделите.
Както всяко младо момиче знае, дизайнерско червило е всичко, от което има нужда, освен от мобилния си телефон.
Можете да видите предложенията на Dolce & Gabbana в нашата галерия.