Всяка година се чудим дали има още какво да видим от Доменико Долче и Стефано Габана, имайки предвид, че дуото не се отказва да използва вдъхновението от родната Италия и всеки сезон сме все по-очаровани.
За пролет-лято 2018 година традиционно Dolce & Gabbana представят рекламната кампания с поредната италианска локация, този сезон – Венеция.
Обръщането на модната къща към младите хора и новите поколения се изразява в поредния екип от модели, всички представители на поколението Милениум.
Фотосесията е дело на Лука и Алесандро Морели и представя компанията модели с новите предложения на марката.
Кадрите улавят стилните жени на типично италиански занимания – разходки с гондола, хапване на паста и разходка из забележителните сгради.
Типично за модната къща, визиите са пъстри, изпълнени с флорални елементи и дръзки комбинации от цветове.
Всички кадри на италианската афера от цветове на Dolce & Gabbana можете да разгледате в нашата галерия.














Училище в Стара Загора празнува с песни, танци и бисквитки с лика на Славейков
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Интер прегази Комо, но Киву не е доволен
Ливърпул готви сензационно завръщане на Стивън Джерард
Серхио Рамос стегна куфарите и от Мексико
ЦСКА с емоционално обръщение към феновете си
Коледните сладки на Марая Кери
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от „Нощна смяна във „Фреди“ 2“
Коледни подаръци, които означават повече от парите
Дневен хороскоп за 7 декември, неделя
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар