Посещаваме фитнеса пет пъти седмично, но заобленото коремче упорито не се стопява. Познато, нали?

Въпреки че може да се окаже доста трудно, тази цел не е непостижима. Няколко жени, които са успели да се преборят с тлъстинките по корема, споделят своя опит и съвети.

„След като прекарах в хостел повече от три години, натрупах много излишни килограми. Така стигнах до момент, в който вече не можах да позная себе си. Започнах да се разхождам и се замислих за хранителния си режим. Нямаше никакви видими резултати, затова предприех интензивни тренировки. Сега се чувствам добре в тялото си“, казва Ниша, 26.

„След две деца исках да отслабна в областта на бедрата и талията. Един приятел ме въведе в света на фитнес състезанията и започнах да тренирам за маратоните. Отказах газираните напитки, ядях 5 – 6 пъти дневно и тренирах пет дни в седмицата. Три месеца по-късно моята трансформация разкри коремни мускули, които никога преди не бях виждала“. Панчали, 36-годишна.

Още по темата

„Започнах да посещавам часове по йога три пъти седмично и това заработи като магия. Тялото ми бавно се адаптира към всички предизвикателни асани и аз загубих около 4 кг за шест седмици. Вярвам, че йога, при която се изисква балансиране на тялото, направи това възможно“, споделя Аня, която е на 23.

„През първата си година от колежа придобих някои лоши навици, които в крайна сметка доведоха до натрупване на мазнини в областта на корема. Когато ограничих алкохола и нездравословните храни, забелязах, че това се отрази чудесно на тази област. По време на семейна почивка, си изградих някои здравословни навици, като рано ставане сутрин, последвано от разходка, да се храня здравословно и напълно да избягвам алкохола. Когато се върнах у дома след две седмици, видях магическите промени“ – Упасана, 29 г.