IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Джулия Робъртс, Сара Джесика Паркър и Пенелопе Крус с обща кампания

22 май 2020 10 40

#PasstheMic ще предоставя звездните социални профили на медицински експерти

Снимка: БГНЕС

Някои от най-големите имена в Холивуд започват кампания с д-р Антъни Фаучи и други експерти, за да разпространят важна информация за пандемията от коронавирус. Инициативата се казва #PasstheMic и е част от глобалната фондация ONE, която организира всичко. 

Проектът ще продължи три седмици, през които звездите ще предоставят социалните си профили на медици и здравни работници, които да образоват хората за случващото се в момента. Актрисата Джулия Робъртс даде началото като отдаде профила си на д-р Антъни Фаучи, който е директор на Националния институт по алергология и инфекциозни болести в САЩ и е част от кризисния щаб за борба с вируса.

Фаучи твърди, че единственото решение за справяне с пандемията, е поддържането на социална дистанция и носенето на предпазни средства. Той смята, че дори в една държава всичко да се подобрява и да изглежда, че вирусът си отива, това може да се промени, ако хората започнат да се струпват на големи групи и не носят маски.

„Изведнъж случаите ще започнат да растат“, казва той. Д-р Фаучи добавя, че сега трябва да се доверяваме на науката. Робъртс изрази своето възхищение към експерта и го нарече „един от най-важните хора в света“. Фаучи завзе социалния профил на актрисата и една от снимките, които публикува, показва как си мие ръцете. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Julia Roberts (@juliaroberts) on

Рита Уилсън, която заедно със съпруга си Том Ханкс изкараха коронавируса, беше една от първите, които благодари на лекаря за информацията, която предоставя на света. „Ние можем да разчитаме на теб“, пише тя. Директорът на института по алергология и инфекциозни болести сподели и своите съвети, факти и проучвания относно вируса. 

Другите звезди, които се включиха в кампанията и ще предоставят социалните си профили на експерти, са Пенелопе Крус, Сара Джесика Паркър, Хю Джакман, Рита Уилсън и много други. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари