IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Джон Траволта и дъщеря му Ела пресъздадоха сцена от „Брилянтин“

5 февруари 2021 10 50

Те танцуваха по време на реклама за Супербол

Снимка: БГНЕС

Добре дошли в 1978 година.

Джон Траволта ни връща назад във времето, за да пресъздаде един от най-известните си персонажи, а именно Дани Зуко от „Брилянтин“. Този път обаче партньорката му за танци не е Оливия Нютън-Джон, а 20-годишната му дъщеря Ела.

В нова реклама за Супербол, която беше пусната преди дългоочаквания мач между отборите на „Канзас Сити Чийфс“ и „Тампа Бей Бъканиърс“, дуото баща и дъщеря показаха танцувалните си умения за марката Scotts & Miracle-Gro. В краткия клип 66-годишният Траволта напомня за едни от най-известните си движения от сцената с песента You're the one that I want. Разбира се, дъщеря му повтаря всяка стъпка и вкарва част от себе си в микса.

Траволта и Ела дори успяха да се координират в облеклото. Актьорът заложи на черно кожено яке, черна тениска и дънки, докато дъщеря му беше избрала рокля на флорални мотиви, маратонки и черно кожено яке. Преди да започнат с танците обаче в рекламата се показва как Джон се опитва да настрои селфи стик. „Татко, червеното копче... другото червено“, казва Ела на баща си, на което той изнервено отговаря „Знам“.

Марта Стюарт, която също участва в клипа, коментира танцувалните умения на Траволта, заявявайки, че „Той все още го може“. Към рекламата се присъединяват и Лесли Дейвид Бейкър, Кайл Буш, Карл Уедърс и други звезди.

Джон Траволта

Кели Престън, Бенджамин Траволта, Джон Траволта и Ела Траволта. Снимка: БГНЕС

Рекламите по време на Супербол се превърнаха в културен феномен, който по интерес може да се сравнява със самия мач. Голяма част от зрителите гледат двубоя, за да видят рекламите, които стават известни заради своето високо качество, непредсказуемост, хумор и специални ефекти. В повечето клипове се появяват известни лица, които да привлекат още повече интерес.

Цената на една 30-секундна реклама достигна до 5,6 млн. долара през 2020 година.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари