Брад Пит е новият ни любим бариста.
Носителят на „Оскар“ за пореден път обединява сили с марката за кафе De'Longhi за рекламна кампания в чест на пускането на нов ароматен продукт. Пит е световен посланик на компанията и от началото на годината бе забелязван на няколко пъти на снимачната площадка с чаша кафе в ръка.
За пореден път Брад доказва, че времето за него сякаш е спряло, изглеждайки перфектно за своите 60 години. С подстриганата си руса коса, оформена с висок бретон настрани, актьорът ни напомня за моментите, когато играеше в „Приятели“ и „Мистър и мисис Смит“ преди около 20 години. Въпреки че вече навлезе в шестото десетилетие от живота си, бившият на Анджелина Джоли продължава да бъде еталон за красота и елегантност.
В серия от снимки, публикувани в социалните мрежи, виждаме Пит да се движи спокойно из европейски град. От обикаляне по калдъръмени улички до возене в ретро кола, актьорът излъчва средиземноморски стил на кадрите. Разбира се, на почти всички снимки с него е и чаша ароматно кафе от De'Longhi.
„За мен кафето не е просто напитка, то създава връзки, позволява ти да отделиш момент само за себе си, да си починеш и да се насладиш на живота“, казва Пит в официално съобщение.
Новата кампания се фокусира върху двете еспресо машини, които позволяват и направата на студени напитки. Според прессъобщение, тазгодишната кампания цели да пренесе клиентите в европейска обстановка, за да ги доближи още повече до основната идентичност на марката и обещанието за автентичност.
Кампанията е режисирана от Бенет Милър и заснета от оператора Грейг Фрейзър.
През 2021 година Брад Пит се присъедини към марката за кафе за първата им интернационална кампания Perfetto. В кинематографичната реклама зрителите успяха да видят „ежедневието“ на актьора, който събираше кафеени зърна, караше мотоциклет по крайбрежието на Калифорния и направи пътуване до бензиностанция, преди да се завърне у дома за едно домашно приготвено капучино.
„Исках да работя с De'Longhi, защото оценявам техния подход към кампаниите – те имат доверие в продукта си и искат да подчертаят автентичността на италианското си наследство, без да прекаляват“, казва Пит пред списание People по онова време.
Брад Пит се облече като морков
Винаги двама, винаги: Брад Пит и Джордж Клуни са всичко, от което имаме нужда
Промяната, която всички чакахме – Брад Пит отново с къса коса
Откакто си партнира с марката, актьорът споделя, че се е отказал да пие кафето си на крак, а вместо това отделя време да му се наслади и да си почине. „Европейската, по-скоро италианската, идея за създаване на нещо като церемония, свързана с кафето – харесвам тази идея... да седна на дивана си и да се насладя на чашата си кафе“, казва той през 2021 година.
Рекламният клип по това време бе заснет от оператора Линус Сандгрен, композиран от Джъстин Хървиц и режисиран от Деймиън Шазел – всички те работят по филма Ла Ла Ленд.














Борисов: Или застанете с ГЕРБ да направим нов бюджет, или избори
Какво не трябва да правим след коледната вечеря: Лекари предупреждават за риск за сърцето
Тонове кокаин и мъртви животни: Шокиращите маршрути на наркокартелите
Бактерии могат да превърнат марсианския прах в биоцимент
Reditus Space подготвя за изстрелване възвръщаемия апарат ENOS
Планетолозите разкриха нови особености на супер-Юпитерите
Милиарди години по-стара от Земята: 3I/ATLAS засия на нови снимки
Крушарски се закани: ЦСКА са ми абонати
Стартират акция за събиране на 300 000 евро за лечението на Любо Пенев
Марица Пд взе първата си точка в Шампионската лига
Завръща ли се Серина Уилямс на корта? Ето какво направи тя
Дневен хороскоп за 3 декември, сряда
Изтеглете си късметче за декември
Бизнес облекло за жената лидер – тайните на успешната визия
Как да накарате децата си да ядат повече зеленчуци?
Как класическата музика влияе на мозъка?
Науката зад съня, когато сте стресирани
Стартира кампания „Заедно за здраво сърце“ в подкрепа на пациенти с хипертрофична кардиомиопатия
Променя ли се сексуалното желание след раждане?
Остави коментар
анонимен
( преди 2 години )