Ким Кардашян за пореден път доказа, че границите за нея са мираж.
43-годишната основателка на SKIMS беше обявена за една от кориците на изданието „Мъж на годината“ на списание GQ, заедно с Джейкъб Елорди.
Кардашян се присъединява към отбор на красиви дами, които преди това са диктували мъжкия свят и са заставали на корицата на известното списание, включително Риана, Megan Thee Stallion, Дженифър Лопес, Дженифър Анистън и Скарлет Йохансон.
Риалити звездата също така е обявена от GQ за „Магнат на годината“ – статус, заслужен за нейната предприемаческа мощ и марка за оформящо бельо, спечелила милиарди долари от създаването си. През октомври Ким създаде и първата си линия мъжки дрехи, като дори обяви сътрудничеството си с NBA. В интервюто тя сподели, че е искала и мъжете да разберат защо SKIMS има толкова огромна слава и се харесва по целия свят.
В разговора си с GQ звездата разкри малко повече и за личния си живот. Тя говори за това, че е била свидетел на последните дни на баща си Робърт Кардашян-старши, през които той се е борил с рак на хранопровода преди смъртта си през юли 2003 година. Също така споделя за бизнес духа и атмосферата, в които е израснала. Кардашян разказва и за отглеждането на четирите си деца, които споделя с бившия си съпруг Кание Уест, под светлината на прожекторите и как тя, на 9 години, се справя с развода на собствените си родители.
За снимките си Ким, която ще направи дебюта си като актриса в сериала American Horror Story: Delicate, носи мъжки и женски дизайни, вдъхновени от 80-те години, включително костюм и вратовръзка, допълнени с чипс Cheetos. Между марките Balenciaga, Loewe и Saint Laurent, които Кардашян сменя по време на фотосесията, тя също така носи ретро тениска от бившия ѝ бутик DASH, който управляваше със сестрите си Кортни и Клои от 2006 до 2018 година.
Корицата на Кардашян идва на фона на огромни успехи за марката ѝ SKIMS, постигнати през последните месеци.
Ким Кардашян грейна в огненочервена рокля за своя звезден 43-ти рожден ден
Ким Кардашян разкри, че страда от акне, добре прикрито под грима ѝ
Ким Кардашян шокира феновете с обръснатата си глава
След като обяви, че ще създава бельо и за мъже, включително боксери, слипове, потници и тениски, тя направи сексапилна рекламна кампания с участието на Неймар, Ник Боса и Шай Гилджъс-Александър. Малко по-късно риалити звездата обяви, че SKIMS е избрана за официалната марка бельо на NBA, WNBA и американския национален отбор по баскетбол.
„Много съм горда, че SKIMS ще си партнира с NBA, тъй като това е отражение на нарастващото влияние на SKIMS върху културата. Заедно ще свържем хората от всякакъв произход чрез мода, спорт и талант и очаквам с нетърпение да видя партньорството да процъфтява“, каза Кардашян в официално съобщение.