Дженифър Анистън за пореден път показа, че не е забравила откъде е тръгнала световната й слава и че винаги е готова да почете емблематичната си героиня Рейчъл Грийн.
55-годишната актриса и нейната марка за грижа за косата, LolaVie, споделиха снимки от миналото, на които се вижда оформената коса на Рейчъл с един-единствен аксесоар - шнола. Кадрите показват различни прически на героинята на "Приятели", които са се появявали в десетте сезона на сериала, продължил излъчването си от 1994 до 2004 година.
Поредицата от снимки в Instagram започва със сцена в ресторант от ранните сезони на ситкома, когато се заражда и манията по т.нар. прическа "Рейчъл". Тогава косата на героинята е вдигната нагоре с шнола, а няколко кичура падат покрай лицето й. Въпросната сцена е началото на любовната афера между Рейчъл и Рос, а по-конкретно, когато г-ца Грийн осъзнава чувствата към един от най-добрите си приятели.
Малко по-късно виждаме прическа, оформена наполовина вдигната, наполовина пусната, завързана на ниска опашка със сребърна шнола. Допълнителни снимки показват актрисата с по-дълга коса в сериала, която е оформена с поне три малки шноли, държащи кичурите далеч от лицето. Също така Рейчъл създава и красив, елегантен стил, използвайки шнола и лента за глава.
"Шнолите, които създадоха милиони тенденции. Поздравления за Рейчъл Грийн и нейните емблематични аксесоари за коса", написа Анистън под публикацията.
През септември миналата година тя отпразнува две години от създаването на своята марка за коса, LolaVie. Тогава Джен сподели серия от черно-бели снимки, показващи погреса й през годините. На първия фотос виждаме Анистън като 2-годишно дете, облечено в приказен тоалет, докато на втория вече стои порасналата Анистън, промотираща собствената си компания.
С публикацията си актрисата благодари на всеки, който някога е закупил продукт на LolaVie, помагайки й да развие марката и да успее да достигне до втория й рожден ден. Тя обеща, че още много изненади престоят за всички фенове на красотата, особено за тези, които имат проблемна коса и искат да се справят с проблема.
Анистън пусна първите си козметични продукти през септември 2021 година. Пред списание People сподели, че е работила над този проект дълго време, обяснявайки че е била вдъхновена частично от желанието да оправи собствената си изторможена и изтощена коса.
"Винаги ми е било трудно да я накарам да расте и да я държа здрава. Това определено е едно от моите препятствия и затова всичко това е толкова естествено за мен. Исках да създам продукт за коса, който ще бъде полезен и чудесен", каза актрисата по време на премиерата на марката си.
От началото на новото си начинание, Джен е пуснала на пазара серия от продукти, включително възстановяващи шампоан и балсам, хидратиращ балсам без измиване, възстановяващо олио за коса, което помага за съживяване на кичурите и служи за интензивна грижа.
Коментари