IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Аксесоари за коса - Дженифър Анистън напомни за Рейчъл Грийн

14 май 2024 08 30

Актрисата сподели, че една шнола е успяла да създаде милиони тенденции в прическите

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Дженифър Анистън за пореден път показа, че не е забравила откъде е тръгнала световната й слава и че винаги е готова да почете емблематичната си героиня Рейчъл Грийн

55-годишната актриса и нейната марка за грижа за косата, LolaVie, споделиха снимки от миналото, на които се вижда оформената коса на Рейчъл с един-единствен аксесоар - шнола. Кадрите показват различни прически на героинята на "Приятели", които са се появявали в десетте сезона на сериала, продължил излъчването си от 1994 до 2004 година. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Поредицата от снимки в Instagram започва със сцена в ресторант от ранните сезони на ситкома, когато се заражда и манията по т.нар. прическа "Рейчъл". Тогава косата на героинята е вдигната нагоре с шнола, а няколко кичура падат покрай лицето й. Въпросната сцена е началото на любовната афера между Рейчъл и Рос, а по-конкретно, когато г-ца Грийн осъзнава чувствата към един от най-добрите си приятели. 

Малко по-късно виждаме прическа, оформена наполовина вдигната, наполовина пусната, завързана на ниска опашка със сребърна шнола. Допълнителни снимки показват актрисата с по-дълга коса в сериала, която е оформена с поне три малки шноли, държащи кичурите далеч от лицето. Също така Рейчъл създава и красив, елегантен стил, използвайки шнола и лента за глава.

"Шнолите, които създадоха милиони тенденции. Поздравления за Рейчъл Грийн и нейните емблематични аксесоари за коса", написа Анистън под публикацията. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

През септември миналата година тя отпразнува две години от създаването на своята марка за коса, LolaVie. Тогава Джен сподели серия от черно-бели снимки, показващи погреса й през годините. На първия фотос виждаме Анистън като 2-годишно дете, облечено в приказен тоалет, докато на втория вече стои порасналата Анистън, промотираща собствената си компания. 

С публикацията си актрисата благодари на всеки, който някога е закупил продукт на LolaVie, помагайки й да развие марката и да успее да достигне до втория й рожден ден. Тя обеща, че още много изненади престоят за всички фенове на красотата, особено за тези, които имат проблемна коса и искат да се справят с проблема. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Анистън пусна първите си козметични продукти през септември 2021 година. Пред списание People сподели, че е работила над този проект дълго време, обяснявайки че е била вдъхновена частично от желанието да оправи собствената си изторможена и изтощена коса. 

"Винаги ми е било трудно да я накарам да расте и да я държа здрава. Това определено е едно от моите препятствия и затова всичко това е толкова естествено за мен. Исках да създам продукт за коса, който ще бъде полезен и чудесен", каза актрисата по време на премиерата на марката си. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

От началото на новото си начинание, Джен е пуснала на пазара серия от продукти, включително възстановяващи шампоан и балсам, хидратиращ балсам без измиване, възстановяващо олио за коса, което помага за съживяване на кичурите и служи за интензивна грижа. 

За още новини от света на красотата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари