► Меган Маркъл се справя отлично като успешна бизнесдама
► Майката на две деца и съпруга на принц Хари има добър нюх за бизнес, което показа за пореден път с лайфстайл бранда си As Ever
► Херцогинята на Съсекс разпродаде първата наличност на най-новия си продукт – вино розе от долината Напа, за по-малко от един час
Още през април Маркъл успя да продаде всички налични продукти за около 40 минути, след като ги пусна налични на официалния си сайт. Два месеца и половина по-късно, бившата актриса подобри този свой рекорд.
Херцогинята успя да продаде наличните бутилки от своето розе за по-малко от час на 1 юли, а само 10 дни по-рано, разпродаде за отрицателно време и всички наличности на останалите си продукти, включително и новите вкусове мармалад.
На 1 юли абонатите на As Ever получиха имейл, че първият алкохолен продукт на бранда е наличен за поръчка. Виното от реколта 2023, произведено от плодове в долината Напа, Калифорния, се продаваше само на комплекти от по няколко бутилки.
На 20 юни, когато пусна новите наличности от първата линия продукти, както и новите попълнения, бе обявено, че брандът ще предлага и вино розе. Една бутилка от него се продаваше на цена от 30 долара.
43-годишната херцогиня все още не е коментирала големия успех при лансирането на последния си продукт.
В прессъобщение, споделено със списание People, виното е описано като „леко, свежо и празнично, внимателно подбрано от Меган, херцогинята на Съсекс“.
На 20 юни марката на Меган пусна нови наличности от първата си линия продукти, а освен тях имаше и съвсем нови такива. Дебютната колекция на As ever също беше разпродадена в рамките на по-малко от час на 2 април.
И това не е всичко!
От As ever споделиха и друга важна новина – брандът разширява своето портфолио и пуска на пазара други видове алкохолни напитки, включително пенливо вино.
В съобщението се казва още, че розето „бележи началото на обмисленото разширяване на As ever във виното, с планирано в близко бъдеще пенливо вино Méthode Champenoise Napa Valley и допълнителни сортове, които ще последват“.
Виното се интерпретира като естествена част от лайфстайл линията на Маркъл. Херцогинята на Съсекс водеше лайфстайл блог, наречен The Tig, чието име е вдъхновено от виното Tignanello. Шоуто, посветено на жените основателки, което Меган стартира наскоро съвместно с Lemonade Media, е продължение на предишния ѝ блог, който водеше в периода 2014-2017.
Някои недоброжелатели и критици обвиниха Маркъл, че спекулира с паметта на покойната си свекърва, принцеса Даяна, която именно на 1 юли щеше да навърши 64 години.
Все пак, оказва се, че денят по съвпадение е и началото на взаимоотношенията между Меган и принц Хари.
В мемоарите си от 2023 г. „Резервен“, херцогът на Съсекс разкри, че 1 юли е важна дата за любовната му история с Меган, тъй като това е денят на първия им разговор през 2016 г.