Ако има нещо, което харесваме повече от самите колекции, то това са рекламните кампании към тях.

Всеки път ни е все по-любопитно какъв точно артистичен подход са избрали креативните директори, за да обвържат своите вдъхновения за сезона с примамливи кадри за потребителите.

Нещата стават все по-добри, когато с нетърпение очакваме да видим и новите рекламни лица, които се редуват с едни от най-известните топмодели, актриси, актьори и музиканти.

Безспорен е фактът, че много голяма част от настоящите познати „герои“ са стартирали своите кариери именно заради впечатление, което са оставили в някой режисьор и модна кампания, с която са отбелязали своя дебют.

Селектирахме за вас най-добрите рекламни проекти на модните къщи, които предизвикаха най-голям интерес в световен мащаб.

Alexander Wang за H&M

Каквото и да си говорим, тази година бе една от най-важните за H&M. Това е така, тъй като се отбеляза юбилейната 10-та годишнина от стартирането на модни колаборации с най-известните и лимитирани имена в индустрията. От Карл Лагерфелд, през Lanvin и Versace, всички съвместни капсулни колекции се радват на изключителен интерес в световен мащаб и карат хората да се редят пред магазините на H&M от ранни часове само и само да се докоснат до изделие висша мода.

Тази година, още от обявяването на линията на Alexander Wang, новината се превърна в едно от най-значимото и чакано събитие. Кампанията бе с участието на Джоан Смолс и представи стилните силуети, вдъхновени от различни спортни дисциплини. За да завърши изцяло проекта, Alexander Wang създадоха специално видео, което постави феновете в ролята на пряк участник в екстремна демонстрация на практичността в предложенията.

Alexander McQueen

Винаги сме обичали да ни разказват приказки. Като малки се радвахме да ни ги четат, а сега се впечатляваме от умело вплетено вдъхновение, съчетано с артистичност. Точно това представи и Alexander McQueen със своята кампания за 2014 година. Колекцията за сезона бе създадена в духа на мистичната приказност в историите, на принцесите и дори на красивите породисти коне. Всичко това видяхме материализирано в кадри, а главна героиня в тях е Еди Кембъл.

Проектът е дело на фотографа Стивън Клайн, който умело успява да материализира готик-настроението, съчетавайки го с дръзките пози на красавицата. Хората определено са различни, но идеята за комбиниране на съвременни модели в силуетите с мистичността на приказките винаги е добра отправна точка.

Chanel

Модната къща е една от най-активните във всеки сезон. Нестихващите креативни идеи на Карл Лагерфелд успяват да изненадат неочаквано и най-запаления по модата фен. През 2014 от Chanel разчупиха напълно класическата и стереотипна визия на подиум, представяйки своята нова колекция в... супермаркет Chanel.

Това определено бе една мечта, превърнала се в реалност. Рекламната кампания за есен-зима 2014 отново изненада феновете на марката с кадри, дело на Карл Лагерфелд, които представят Кара Делевин изцяло в предложенията на сезона върху боксов ринг. Очевидно спортната тематика все повече завладя темите и концепциите на линиите за тази година.

Givenchy

Рекламната кампания на Givenchy за есен-зима 2014 бе специална по няколко причини. Една от тях е, че Кендъл Дженър взе първото си участие за модната къща и си партнира не с кого да е, а с френската актриса Изабел Хъпърт. Кадрите са дело на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот и представят едновременно двойствеността и приемствеността между новите лица и утвърдените икони. Съпоставянето в кампанията е създадено с портретни черно-бели снимки, използвани като контраст на груповите и цветни такива.

Balmain

Харесваме Оливие Рустейн заради изключително иновативния му подход и младежки дух, които комбинира с безупречен моден усет. Точно това се усеща и с всяка една следваща колекция. През 2014 година дизайнерът изненада своите фенове със съвсем ново вдъхновение – интересът към мултикултурните общества, разнообразието на традициите и силата на корените. Дивата и страстна колекция бе придружена със специална кампания, носеща заряда на Balmain.

Марио Соренти застава зад обектива, за да пресъздаде смесицата от военно – племенни силуети, които цяла година виждахме върху най-известните звезди по червения килим. Рекламно лице на кампанията е Кара Делевин, а въпросната кампания бе последвана от специална фотосесия за W Magazine с трите перли на модната индустрия – Наоми Кембъл, Иман и Риана.