fallback

Новото лице на Chanel е Мерилин Монро

22 November 2012 12:46

В рекламно видео починалата легенда признава страстта си към аромата

Мерилин Монро бе едно от лицата на фестивала в Кан.Снимка: Reuters

Не е задължително да си жив, за да можеш да представяш някоя марка или продукт. Доказателство за това е новият избор на марката Chanel. След като те заложиха на Никол Кимдан и на Брад Пит – единственият мъж, който е рекламирал Chanel No. 5 от създаването на модната марка, сега брандът се е насочил към легендата Мерилин Монро.

Дамата е мъртва от 5 август 1962 г., след като поема смъртоносна доза сънотворни, ала това не е пречка да продължава да покорява с лика си света дори и половин век след кончината си.

Автор на статията:
Мария Господинова
fallback