Поп дивата Марая Кери последва примера на Джей Ло, която си застрахова дупето за 1 милион долара, и си осигури краката, но за хиляда пъти по-високата сума от 1 милиард долара.
Застраховката идва в отговор на това, че Марая стана рекламно лице на компанията за ножчета и козметика за бръснене Жилет (Gillette) и оглави тяхната кампания „Крака на богиня“. Все пак, след като дори и краката й станаха сигурен източник на доходи, звездата има пълното право да се подсигури в случай на злополука, още повече, че в момента стартира турнето й в Америка.
Кампанията ще бъде обявена официално утре, когато на специална пресконференция в Ню Йорк ще бъде показана 5-метрова статуя на краката на звездата.














Хороскоп за всички зодии за 6 ноември: Любов и успехи
Сигнали за опасни дървета в цяла София
Райската ябълка е пълна с полезни вещества
От HelpBook: Дупки и повреден асфалт в столичния район "Слатина"
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Спортът по телевизията днес, 6 ноември
Мачовете по телевизията днес, 6 ноември
България го закъса: Съдбовно решение за Карлос Насар
Цървена Звезда продължава да гази в Евролигата
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар