Поп фолк певицата с най-пищна гръдна обиколка Преслава е поредният пробив за „лекия“ жанр в рекламния бизнес.
Гласовитата добричлийка стана лице на мастика, производство на "Винпром Карнобат".
Рекламният спот е върху тематичното парче на звездата "Предай се на желанието".
Певицата е заснела скъпо струващия рекламен клип на борда на луксозна ветроходна яхта в компанията на спиращи дъха танцьорки и 20-ина моряци.
С новата реклама Преслава влиза в директна битка като лице на мастика с Мис България 2000 Маги Вълчанова.
Кралицата на красотата и манекенките Роси Черногорова и Мария Велкова са тела (и лица) в популярен спот на Мастика Пещера.
Преслава е поредното доказателство, че поп фолкът превзема трайно рекламния бизнес.
Ангажирането на известни лица от този бранш за мощни рекламни компании вече е тенденция, която изглежда се продава добре.
Носителката на наградата за поп фолк певица на годината за последните три години - Ивана, също рекламира известен български винпром.
Наскоро пък друга дива от гилдията - Гергана, започна да рекламира вафли, производство на мултинационална компания.
Всички големи рекламни договори обаче се сключват с изпълнители от каталога на Пайнер.
Димитровградската компания има най-добре смазаната маркетингова машина за правене на звезди и е неумолим законодател на пазара.
Единственият поп фолк изпълнител, който има по-значителна рекламна сделка извън каталога на Пайнер, е Азис.
Българската смесица между Мерилин Менсън и Бой Джордж рекламира средство за отслабване.
Гласовитата добричлийка стана лице на мастика, производство на "Винпром Карнобат".
Рекламният спот е върху тематичното парче на звездата "Предай се на желанието".
Певицата е заснела скъпо струващия рекламен клип на борда на луксозна ветроходна яхта в компанията на спиращи дъха танцьорки и 20-ина моряци.
С новата реклама Преслава влиза в директна битка като лице на мастика с Мис България 2000 Маги Вълчанова.
Кралицата на красотата и манекенките Роси Черногорова и Мария Велкова са тела (и лица) в популярен спот на Мастика Пещера.
Преслава е поредното доказателство, че поп фолкът превзема трайно рекламния бизнес.
Ангажирането на известни лица от този бранш за мощни рекламни компании вече е тенденция, която изглежда се продава добре.
Носителката на наградата за поп фолк певица на годината за последните три години - Ивана, също рекламира известен български винпром.
Наскоро пък друга дива от гилдията - Гергана, започна да рекламира вафли, производство на мултинационална компания.
Всички големи рекламни договори обаче се сключват с изпълнители от каталога на Пайнер.
Димитровградската компания има най-добре смазаната маркетингова машина за правене на звезди и е неумолим законодател на пазара.
Единственият поп фолк изпълнител, който има по-значителна рекламна сделка извън каталога на Пайнер, е Азис.
Българската смесица между Мерилин Менсън и Бой Джордж рекламира средство за отслабване.














Район "Подуяне" в София остава без почистване от 1 декември
Атина е вторият най-скъп град в Европа за закупуване на жилище
Гигантска ударна вълна се разпространява през Млечния път
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Александър Бублик яде бой във Франция
ЦСКА пред сериозна дилема, Левски е в основата на всичко
Христо Янев взе важно решение за ЦСКА
Ференцварош - Лудогорец
Овесени кексчета с ягоди и крема сирене
Нумерологична прогноза за 6 ноември
Таро карта за 6 ноември, четвъртък
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
Антиподагрозни лекарства – видове и начин на приложение
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
Остави коментар