В отговор на предложението на организаторите започна морковеното разнообразие.
Журито потъна в оранжево море от над 400 работи, изпратени от над 200 талантливи млади хора на изкуството от цяла България. Морковите се бяха превърнали в ракети, балони, опашки на гущери, състезателни автомобили, чудовища и национални герои. Украсяваха, разсмиваха и изкушаваха. За съжаление победителите можеха да бъдат само петима.
След бурни дискусии и хектолитри изпити нектари и сокове от моркови, журито, в чийто състав влизаха служители на рекламната агенция, провеждаща кампанията “Морковче”, избра за победители пет работи, чиито заглавия и автори ви представяме по азбучен ред:
-
Мона Лиза, автор: Смилен Даниелов Монев, 18г., Варна
-
Рали кола, автор: Диан Десков Десков, 17г., Сливен
-
Ракета към далечна планета и лодка бързоходка, автор: Стефани Александрова Попова, 13г., София
-
Айфеловата кула, автор: Славена Иванова Николова, 18 г., Благоевград
-
Ракета, автор: Полина Бойкова Кьосева, 18г., София
Конкурсът “Замени моркови за iPOD” беше реализиран в рамките на промоционно-информационната кампания “Морковче”, финансирана с подкрепата на Европейския Съюз и Република Полша.
Главна цел на кампанията е да популяризира в българското общество здравословния начин на живот и консумацията на натурални продукти, каквито са нектарите и соковете от моркови.