IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Морковите, които разтърсиха света

21 юни 2006 05 13

Над 200 талантливи деца се състезаваха в конкурса „Какво можеш да направиш…от моркови??“

Морковите, които разтърсиха света

На 15 май Светът получи едно предложение „Замени моркови за iPod“. Принципите на замяната бяха прости като морковче: всеки, който не е навършил 19 г., живее в България и под формата на рисунка, графика, снимка или фотомонтаж е отговорил до 4 юни на въпроса “Какво можеш да направиш ....от моркови??” има шанс за iPOD.

В отговор на предложението на организаторите започна морковеното разнообразие.

Журито потъна в оранжево море от над 400 работи, изпратени от над 200 талантливи млади хора на изкуството от цяла България. Морковите се бяха превърнали в ракети, балони, опашки на гущери, състезателни автомобили, чудовища и национални герои. Украсяваха, разсмиваха и изкушаваха. За съжаление победителите можеха да бъдат само петима.

След бурни дискусии и хектолитри изпити нектари и сокове от моркови, журито, в чийто състав влизаха служители на рекламната агенция, провеждаща кампанията “Морковче”, избра за победители пет работи, чиито заглавия и автори ви представяме по азбучен ред:

  1. Мона Лиза, автор: Смилен Даниелов Монев, 18г., Варна

  2. Рали кола, автор: Диан Десков Десков, 17г., Сливен

  3. Ракета към далечна планета и лодка бързоходка, автор: Стефани Александрова Попова, 13г., София

  4. Айфеловата кула, автор: Славена Иванова Николова, 18 г., Благоевград

  5. Ракета, автор: Полина Бойкова Кьосева, 18г., София

Конкурсът “Замени моркови за iPOD” беше реализиран в рамките на промоционно-информационната кампания “Морковче”, финансирана с подкрепата на Европейския Съюз и Република Полша.

Главна цел на кампанията е да популяризира в българското общество здравословния начин на живот и консумацията на натурални продукти, каквито са нектарите и соковете от моркови.


КоментариКоментари