Според “Ню Йорк Поуст”, звездата от Destiny's Child подписала вече няколко споразумения с различни магазини, които ще разпространяват продуктите й.
Така колекцията облекла House of Dereon (“Къщата на Дереон”) , наречена така в чест на баба й, ще се излезе през есента на щатския пазар. Колекцията прет-а-порте ще е от спортни и дънкови облекла.
“Ще има много секси потничета, пуловери и вечерни рокли. Неща, които бих могла да нося за официлани случаи и такива, които са за всеки ден.” Колекцията House of Dereon е ориентирана към жените от 18 до 30 години и се очаква цените да са по джоба на повечето клиенти.
Певицата няма да спре до тук. Следващият етап ще са колекциите обувки, аксесоари, бижута и парфюми.
Бийонсе е решила да следва примера на латино дивата Дженифър Лопез, която има собствена марка дрехи J.Lo, както и свой парфюм. Бийонсе е рекламно лице на парфюма “True Star” (“Истинска звезда”) на Tommy Hilfiger, за чиято кампания спечели 4 млн. долара. Звездата има и рекламен договор с L'Oreal, от който прибра 5 млн. долара.
Бийонсе ще прави собствена марка, кръстена на баба й
28 януари 2005 12 55Соул дивата Бийонсе Ноулс ще представи скоро собствени колекции дрехи, бижута и парфюми.

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
