IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рийбок стартира рекламна кампания за 50 млн. долара с рап звезди

11 февруари 2005 09 48

Спортният гигант Рийбок подготвя нова рекламна кампания, за която е поканил рап величията 50 Cent, и Джей-Зи, най-горещата актриса от азиатски произход в Холивуд Луси Лиу, тенис звездата Анди Родик и двама “гиганти” от НБА Алън Айвърсън и Яо Минг.

Рийбок стартира рекламна кампания за 50 млн. долара с рап звезди

Това е най-голямата рекламна кампания за последните 10 години на втория най-голям в света производител на маратонки. Глобалната рекламна инвазия ще струва на Рийбок 50 млн. долара.

Кампанията, наречена “I Am What I Am” (“Аз съм това, което съм”), има за цел да възвърне позициите на компанията сред младите, коментира “Ню Йорк Поуст”.

Известните личности ще разказват за детството си в рекламните клипове. Един от говорителите на Рийбок добавя: “Така звездите ще могат да изразят определена гледна точка или ще развенчаят някои от митовете за себе си.”

Рекламната кампания ще започнат по време на Мача на звездите (“All Star Game 2005”)от НБА, който ще се играе на 20 февруари в Денвър.

Кампанията цели да отговори на конкуренцията на Nike, особено в продажбите на спортни обувки.

Това е най-динамичният сектор за спортни стоки, като през миналата година продажбите на маратонки в САЩ са скочили с 3% до 16.4 млрд. долара.

КоментариКоментари